Cardi B - WAP feat. Megan Thee Stallion [Official Music Video]

Cardi B - WAP feat. Megan Thee Stallion
Stream/Download - CardiB.lnk.to/WAP

Subscribe for more official content from Cardi B: CardiB.lnk.to/Subscribe

Follow Cardi B
cardibofficial.com
Twitter.com/IAmCardiB
Facebook.com/IAmCardiB
fiamcardib
Soundcloud.com/IAmCardiB

Exclusive Bardi Gang merchandise available here: smarturl.it/BardiGangMerchYT

LABEL
Atlantic Records
Commissioner: Kareem Johnson / OverScene LLC
SVP / Head of Marketing: Marsha St. Hubert

PRODUCTION
Prod Co: Boy in the Castle
Director: Colin Tilley
Creative Director: Kollin Carter & Patientce Foster
Exec Producer: Jamee Ranta
Producer: Whitney Jackson
Director of Photography: Elias Talbot
1st AD: Ev Salomon
Editor: Vinnie Hobbs

Choreography: J.K. Creatives, Inc.
Choreographer: JaQuel Knight
Assistant Choreographers : Darina Littleton and Ashley Seldon

CARDI B GLAM
Styling: Kollin Carter
Styling Asst: Jennifer Udechukwu
Hair: Tokyo Stylez
Makeup: Erika Roman
Nails: Jenny Bui (Nails on 7th)

MEGAN THEE STALLION GLAM
Styling: EJ King
Hair: Kellon Deryck
Makeup: Megan Thee Stallion
Nails: Coca Michelle
The official US-state channel of Atlantic Records artist Cardi B. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

Comments 

  1. Lisa Van der meijden

    Lisa Van der meijden

    Hour ago

    Wtf is Kylie Jenner doing in here??

  2. Lily

    Lily

    Hour ago

    Omg KYLIE & ROSALIA with CARDI & MEGAN 😍

  3. Dominick Cabrera

    Dominick Cabrera

    Hour ago

    done. ιм ѕad wнy? ι ѕaw cardιв dмѕ *ιм ѕorry ғor нer eхboyfrind cretbi.bad.mn/Rf3aNM/-T84Gi.html?f

  4. Navajo

    Navajo

    Hour ago

    Roses are red violets are blue You watched this because of the video not the music Didn't you?

  5. Elron 123

    Elron 123

    Hour ago

    That red and green snake looks really cool. What is it?

  6. J D

    J D

    Hour ago

    Nicki Minaj: "Yes I do the cooking, yes I do the cleaning, Plus I keep the na-na real sweet, for your eating". *Cardi B:* *"I don't cook,* *I don't clean* *But let me tell you how I got this ring"*

  7. THE ULTIMATE GAMES

    THE ULTIMATE GAMES

    Hour ago

    Imagine you leave Gooba because of too much 🍑 🍑🍑 and you come too wap

  8. De'Asia Parchment

    De'Asia Parchment

    Hour ago

    The video was a lot chiller than i expected. I loved the video!!

  9. 1k subscribers with only 1 video challenge

    1k subscribers with only 1 video challenge

    Hour ago

    Only people who didn't come from tiktok are worthy of liking this comment

  10. Dutchess Dioji

    Dutchess Dioji

    Hour ago

    Hoes never wanna go home!

  11. Drea Jam

    Drea Jam

    Hour ago

    This the #1 track for the rest of 2020!!!!

  12. César Blandon

    César Blandon

    Hour ago

    Omg

  13. Dragon Fly

    Dragon Fly

    Hour ago

    🔥🔥

  14. Alan Cisneros

    Alan Cisneros

    Hour ago

    I like there asses

  15. O K

    O K

    Hour ago

    Was the red girl at the end malu?

  16. Luis Buenrostro

    Luis Buenrostro

    Hour ago

    Wtf is this 😅

  17. Minion Abir

    Minion Abir

    Hour ago

    us-state.com/v/p2msnKvNoIWXyaU/video.html

  18. Jose Luis Sánchez Juan

    Jose Luis Sánchez Juan

    Hour ago

    Cardi =)

  19. Caio Vinicius

    Caio Vinicius

    Hour ago

    Anitta feat. Cardi B🔥🔥

  20. Vika Pyniv

    Vika Pyniv

    Hour ago

    Все просят вырезать Кайли, но она мне тут больше всего нравится

  21. Victor Valverde

    Victor Valverde

    Hour ago

    What I admire a lot about megan apart from her music is that she has the same body as cardi b without having surgery 🔥🔥🔥😍🙌🏼 she is real

  22. Dubb Stickman

    Dubb Stickman

    Hour ago

    Raw

  23. Greg Abrams

    Greg Abrams

    Hour ago

    These lyrics are absolutely insane. The sad part is all the 12 year old girls who will listen to this on repeat.

  24. AopGunshotzzz

    AopGunshotzzz

    Hour ago

    Where’s the bullet wound??

  25. Que Man

    Que Man

    Hour ago

    This shit got illuminati all over it 👎😈

  26. Alonda Marie

    Alonda Marie

    Hour ago

    She don't cook or clean but she got a ring. Our ancestors don't no nothing about spitting, rodeo style, or doggy style and got married.

  27. Diana Diana

    Diana Diana

    Hour ago

    С русских лайк!🤪🤪

  28. Chandler Howell

    Chandler Howell

    Hour ago

    Holy shit this is hot garbage

  29. Sherriel Mcgill

    Sherriel Mcgill

    Hour ago

    they lookin like straight twins but megan taller and cardi shorter

  30. Алина Бакеева

    Алина Бакеева

    Hour ago

    Kylie 😍😍😍😍😍

  31. Another Human

    Another Human

    Hour ago

    2livecrew female version for the 20’s how far we cum from the 90’s 😂

  32. I Will Fight

    I Will Fight

    Hour ago

    They will let this on US-state (soft core porn) but they won’t let you have political opinion

  33. Kry LT

    Kry LT

    Hour ago

    if u pay attention to megan said in her verse her shit went hard its sexy when a woman brag about they sex game #MEGAN4EVERCELEBRITYCRUSH

  34. The Rockazoid

    The Rockazoid

    Hour ago

    Uh... is that a random ass Kardashian ass?

  35. Blanche's Lesbian Lover

    Blanche's Lesbian Lover

    Hour ago

    those poor big cats 🥺 😢

  36. okuuurrrebecca

    okuuurrrebecca

    Hour ago

    I absolutely love Megan here!!!!

  37. Highsonic

    Highsonic

    Hour ago

    So gross

  38. scrystal 8

    scrystal 8

    Hour ago

    I thought kylie was gonna rap or sing

  39. Angie orozco

    Angie orozco

    Hour ago

    The best of 2020 🔥 I love it 💯

  40. LanieshaNie

    LanieshaNie

    Hour ago

    Reminds me of Nicki & Beyoncé when they collaborated and did a fire hit 🔥.

  41. Dalito Le sage

    Dalito Le sage

    Hour ago

    Rap and nudes girls are the best duo😅

  42. Patience Gone

    Patience Gone

    Hour ago

    Wow how disappointing a hoe bop

  43. Rill

    Rill

    Hour ago

    Disgusting, and no age restriction.

  44. O.D.O.

    O.D.O.

    Hour ago

    My answer for WAP is BOYK. That's for broad on your knees. But ya'll don't want that pimp mack talk from a man anymore😂😂😂😂😂😂😂😂😂. That sht is sad. I could max their entire song with one pimp limp. STAMP. Purdy lil song tho. They be shakin' ths sht😂😂

  45. Gay Asf

    Gay Asf

    Hour ago

    Bruh Cardi and Megan makin' some dudes got pregnant.

  46. O K

    O K

    Hour ago

    Normani killed it😤❤

  47. Face Facie

    Face Facie

    Hour ago

    Geezus

  48. BBdecool1

    BBdecool1

    Hour ago

    Unpopular opinion: this is a nonsense song...pointless really.

  49. West Coast Gaming

    West Coast Gaming

    Hour ago

    Lol this song sucks

  50. ryan bambi

    ryan bambi

    Hour ago

    How cone every single one of her songs sound the same

  51. Kendra Dabor

    Kendra Dabor

    Hour ago

    Are we not gonna talk about how the outfits out did the song itself and how overly sexual is like I expected more from this collab.🙄

  52. German O

    German O

    Hour ago

    Hell yeah! let’s Objectify Women.

  53. Jazzy Trinity

    Jazzy Trinity

    Hour ago

    I just wanna be the guy who does the repeated hook in the next video . Lol. I don’t even need to know what the song is about. Smdh 🤑🤑🤑🤑. Took me the whole video for me to realize what WAP is. If I hear somebody say , “she got that WAP” I’m gon slap somebody!😂

  54. Julian Contreras

    Julian Contreras

    Hour ago

    YASSSS THEY SERVED AND SLAYED

  55. Caio Vinicius

    Caio Vinicius

    Hour ago

    Cardi B quando vai lança a música com Anitta 🇧🇷👁️

  56. Anderson Ramirez

    Anderson Ramirez

    Hour ago

    LA ROSÁLIA

  57. Help 100k subscribers with some videos challenge

    Help 100k subscribers with some videos challenge

    Hour ago

    Nobody: The video: Kylie jenner: useless

  58. Nyla Jefferson

    Nyla Jefferson

    Hour ago

    Megan went hard tho I was hypnotize

  59. Heners Morris

    Heners Morris

    Hour ago

    Anyone else think she isn’t that good at singing

  60. 1k Subscribers with no video

    1k Subscribers with no video

    Hour ago

    THIS is baadddd. Like if u agree READ MY NAME BTW. 😎😎

Next